۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۴۷۴۶
لوئیس سوارس با امضای قراردادی یک ساله به اینتر میامی پیوست.
کد خبر: ۳۵۶۸۹
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، لوئیس سوارس که پس از جدایی‌اش از گرمیوی برزیل، در روزهای پایانی سال 2023 با امضای قراردادی یک ساله به اینتر میامی پیوست، با حضور در کنفرانس خبری معارفه‌اش به عنوان بازیکن جدید این باشگاه آمریکایی، درباره همبازی شدن مجدد با هم‌تیمی‌های سابقش گفت: فکر نمی‌کردم دوباره بتوانم با مسی، بوسکتس و آلبا هم‌تیمی شوم. فکر می‌کردم مسی در بارسلونا و با این تیم به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. مسی قدردان بارسلونا است و در آنجا به هر چیزی که می‌خواست دست یافت.

وی افزود: در فصل 18-2017 ما تمامی جام‌های داخلی را به دست آوردیم و همه ما رؤیای بازنشستگی در بارسا را داشتیم اما در نهایت من به عنوان اولین نفر از این تیم جدا شدم و در ادامه هم آنها (مسی، بوسکتس و آلبا) بارسلونا را ترک کردند. حس من به بارسلونا اما همیشه همان حس همیشگی است.

مهاجم پیشین لیورپول و بارسلونا همچنین درباره عکسی که باشگاه اینترمیامی منتشر کرد که او، مسی، بوسکتس و آلبا را در یک قاب نشان می‌داد، اظهار داشت: این عکسی است که خاطرات خوب را به یاد می‌آورد. این خوب است که لحظات خوب را به خاطر بیاورید. ما در باشگاهی با هم بودیم که باشگاه رؤیایی ما بود و آن بارسلونا است. یکی از دلایلی که به اینترمیامی آمدم، حضور مسی، بوسکتس و آلبا در این تیم بود، اما مهمتر از آن این است که ما جاه‌طلب و حرفه‌ای هستیم.

تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , لوئیس سوارس ,

مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی در پایان درباره اینکه آیا دیدار امشب (یکشنبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در دیدار سوپرجام اسپانیا را تماشا خواهد کرد، گفت: هنوز در این خصوص صحبتی (با مسی، بوسکتس و آلبا) نکرده‌ایم اما احتمالاً با هم خواهیم نشست و بازی را تماشا خواهیم کرد، چون ما عاشق فوتبال و بارسلونا هستیم. برای باشگاه و برخی از هم‌تیمی‌های پیشینم آرزوی بهترین‌ها را دارم.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 22:30 امشب (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه الاول شهر ریاض عربستان به مصاف هم می‌روند تا قهرمان سوپرجام اسپانیا مشخص شود.

/تسنیم.

 
برچسب ها: لوئیس سوارس لیونل مسی بارسلونا
ارسال نظر
آخرین اخبار